pühapäev, 26. september 2021

Rakett 69 õpihuvilaager 4.b klassi õpilaste tagasiside. sept 2021



1. Mis sulle meeldis laagris?

2. Mida oleksid teinud teisiti?

3. Millised olid sinu lemmikülesanded selles laagris?
4. Mida uut õppisid laagris olles?
5. Millise sinu ettepanekuga kaaslased arvestasid, mis aitas rühmatöös?
6. Kui uuel aastal on taas sama laager, kas sina osaleksid?

Mulle meeldis laagris-rühmatöö
Mina ei oleks teinud midagi teisiti
Minu lemmik ülesanne oli muna katse
Mina õppisin laagris et koos töö on lõbus
Minu rühmatöös aitas 6.klassi õpilased
Jah muidugi osalen

Mulle meeldis laagris ehitada, sain uusi teadmisi.
Midagi ei oleks muutnud ,kõik oli hästi organiseeritud.
Mulle meeldis silla ehitamine, ragulka valmistamine.
Uusi asju meisterdama ,rühmaga koostööd tegema .
Langevarju ja silla ehitamises arvestasid minu ettepanekuga.
Osaleksin kindlasti ,kui laager toimub .

1. Mulle meeldis lahendada erinevaid ülesandeid.
2. Silla ülesannet oleks võinud teisiti lahendada.
3. Muna raketti ülesanne.
4. Meeskonna tööd.
5. Minu ettepanekutega polnud keegi nõus
6. Ei osale.

1. Laagris meeldis ülesandeid lahendada koos sõpradega.
2. Ei oleks tahtnud midagi teisiti teha.
3. Silla ehitamine, raketti ehitamine ,et muna katki ei läheks.
4. Õppisin laagris kuidas silda ehitada ,et see katki ei läheks.
5. Rühmatöö häälega.
6. Jah kindlasti.

1.Mulle meeldis kõik.
2.Ma ei oleks teisiti teinud mitte midagi.
3.Minu lemmik ülesanne oli silla tegemine.
4.Õppisin meeskonnatööd tegema.
5.Minu ettepanekut kasutati sillatöös.
6.Kui oleks uuel aastal ka siis ma arvan et ikka tuleksin.

1.Mis sulle meeldis laagris?
Kõik meeldis.
2. Mida oleksid teinud teisiti?
Mitte midagi.
3. Millised olid sinu lemmikülesanded selles laagris?
Kõik meeldisid väga väga.
4. Mida uut õppisid laagris olles?
Teistega koostöö tegemist.
5. Millise sinu ettepanekuga kaaslased arvestasid, mis aitas rühmatöös?
Katapuldi või kiviheitemasina ehitamine oli minu idee.

6. Kui uuel aastal on taas sama laager, kas sina osaleksid?
IKKA OSELEKSIN! SEE OLI PARIM LAAGER! See laager võiks iga nädal koolis olla!

1. Kõige rohkem meeldis esimese päeva kohviku toit
2. Kõik oli hästi, midagi poleks teinud teisiti.
3. Munale koha ehitamise ülesanne
4. Et muna ei läinudki katki kui kõrgelt alla kukkus.
5. Kui aeg hakkas otsa saama, ütlesin, et teeme kiiremini.
6. Jah

Mulle meeldisid laagri ülesanded
Mina ei oleks midagi teisiti teinud
Minu lemmik ülesanne oli silla ehitamine
Ma õppisin palju uusi asju
Ja ma osaleks

Mulle meeldis kõik laagris. 
Oli hästi palju erinevaid ja põnevaid ülesandeid. 
Mina poleks midagi teisiti teinud. Kus pidi munaga ülesannet tegema . 
Mina õppisin kõike, kuidas rühmaga koos töötada. Et teised saaks ka midagi teha ,mind aitasid rühmatöös juhised ja ettepanekud . 
Mina osaleks ikka , kui kutsutakse.

Mulle meeldis väga . Ma poleks midagi teisiti teinud. Raketi ehitamine. Ma õppisin rühma tööd . Ma osaleksin järgmine kord

Mulle meeldis et kõik on sõbralikud. Rohkem kaasa teinud. Minu lemmik ülesanne oli see kui me tegime silda. Ma õppisin tiimi tööd. Me mõtlesid ennem kui tegime. Mina tuleks järgmine aasta ka.

1. Mulle meeldis ülesannete lahendamine. 2. Oleksin rohkem tööle keskendunud. 3. Silla tegemine. 4. Õppisin et kõigist asjadest saab midagi teha. 5. Avaldame kõik oma ideed. 6. Kindlasti osaleksin!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar